De inzet van een Cloud-gebaseerd telefoonsysteem is een betrouwbare oplossing in het moderne tijdperk. Bedrijven zijn tegenwoordig op zoek naar manieren om hun infrastructuur te upgraden en up-to-date te houden met de moderne tijd. Een traditioneel telefoonsysteem is echter kostbaar vanwege de hogere installatie- en hardwarekosten, naast de terugkerende onderhoudskosten. Een cloud-gebaseerd telefoonsysteem daarentegen heeft verschillende voordelen zoals een probleemloze installatie, kosteneffectiviteit, enz. Laten we eens een kijkje nemen:
Een belangrijke reden waarom bedrijven kiezen voor cloudgebaseerde telefoonsystemen is de kosteneffectiviteit. Er zijn minder beheerkosten, minder installatie- en onderhoudskosten en de totale kosten zijn lager.
De integratie van het cloud-telefoonsysteem van een bedrijf met zijn apps verhoogt de efficiëntie van het bedrijf aanzienlijk. Bedrijfstools die in de cloud worden gehost, zijn eenvoudig te implementeren en zorgen ervoor dat werknemers en klanten verbonden blijven. Met cloud-telefoons zijn e-mail, IM, videoconferencing en CRM-tools allemaal op één plek beschikbaar.
Met een geïntegreerde omgeving is Cloud Phone gemakkelijk te gebruiken. Met telefoonsystemen in de cloud kunnen hun gebruikers overal inloggen, zodat er niet expliciet vanaf het bureau gebeld hoeft te worden. Uw medewerkers kunnen onderweg zakelijke gesprekken voeren.
Bedrijven moeten vaak op- of afschalen. Met een cloud-telefoon kunnen bedrijven hun telefoonkanalen/lijnen naar behoefte uitbreiden of zelfs inkrimpen als dat nodig is. U kunt dus zo veel extensies toevoegen als nodig zijn. Om een paar extensies uit te schakelen, hoeft u alleen maar in het portaal van de leverancier een aanpassing te maken en klaar is kees.
Cloud-gebaseerde telefoonsystemen komen goed van pas in geval van een calamiteit. Aangezien de servers zich op verschillende geografische locaties bevinden, kan de bedrijfscommunicatie nog steeds goed functioneren als het gebied van uw kantoorruimte wordt getroffen door een storm of een orkaan, zelfs als de werkruimte niet in een operationele staat is.
Met geïntegreerde CRM-tools is Cloud Computing een handige aanpak voor een betere klantenservice en klachtenbeheer. Virtuele Receptionist (VR) of Auto Attendant functies zijn er om 24/7 in contact te blijven met uw coaster.
MachCloud is een next-gen Cloud Telephony provider. Met een MachCloud setup kunt u op de hoogte blijven van de laatste infrastructuur en technologie zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het onderhoud of het updaten van de hardware. Veel klanten zijn overgestapt naar MachCloud en zijn blij dat ze dit hebben gedaan.
De experts van MachCloud staan voor u klaar om u te helpen met de inrichting van uw cloud-telefonie en het oplossen van problemen. MachCloud biedt Voice voor Microsoft Teams, Direct Routing, Voice voor Web-Ex, Voice voor Zoom en Cloud Voice.
Neem contact op met een MachCloud-expert om vandaag nog te beginnen met uw reis naar cloud-telefonie!
MachCloud introduceert als eerste provider Zero Sign-On Authentication (en waarom dat zo belangrijk is) De…
Werken op afstand is al een tijdje de norm in de IT-industrie. Het won echter…
Cloud telefonie oplossingen zijn zeer voordelig voor moderne bedrijven. Bedrijven hebben een standaard Cloud telefonie…
MachCloud biedt een veelzijdig platform voor allerlei soorten bedrijven. Cloud computing helpt kleine bedrijven te…
Veel organisaties kiezen voor Cloud Phone-technologieën, waarvan SIP Trunking er één is. De belangrijkste reden…
Ja, er is een manier om alleen aan een gesprek deel te nemen in audiomodus.…