De meeste grote bedrijven hebben tegenwoordig al de overstap gemaakt naar een cloud-telefoonsysteem. Cloud Phone-leveranciers over de hele wereld hebben de services met succes onderhouden en bewezen dat een cloud-telefoonsysteem met succes kan worden geïnstalleerd en geïmplementeerd als een volwaardige zakelijke telefonie oplossing. Bedrijfsanalisten hebben voorspeld dat de wereldwijde markt voor algemene clouddiensten het potentieel heeft om ongeveer 160 miljard USD te bereiken. Cloud Phone diensten vormen een groot deel van de moderne clouddiensten voor bedrijven.
Technisch onderlegde zakenmensen willen graag de overstap maken naar het nieuwste cloudgebaseerde aanbod. Hieronder volgt een uitgebreide lijst met de voordelen en overwegingen met betrekking tot cloudgebaseerde telefoonsystemen voor bedrijven.
Het gebruik van een cloud-telefoonsysteem biedt bedrijven betere kostenbesparende opties. Met initiële installatiekosten en zonder voorafgaande investeringen, floreren bedrijven met het pay-as-you-go-model van de cloud dat ook van toepassing is op Cloud Voice-services. Er zijn geen onderhoudskosten (die we binnen een minuut bespreken) en mogelijk ook geen extra kosten.
Functies zoals automatische assistenten, voicemail, geavanceerde e-mail, videoconferenties en audioconferenties zijn allemaal belangrijke functies die vereist zijn voor moderne zakelijke telefoonsystemen. Cloudproviders bieden deze functies samen met spraak- en berichtenservices.
Omdat er geen hardware-installatie, -upgrades of -onderhoud aan uw kant zijn, hebben de bedrijven de volledige mogelijkheid om te verkleinen of op te schalen en zo de betalingen voor de cloud-telefoonfuncties of -services dienovereenkomstig aan te passen. Het systeem speelt uitstekend in op potentiële groei binnen een bedrijf.
Cloud Phone systeem leveranciers bieden de beste in-line oplossingen, zodat bedrijven die kiezen voor een dergelijke cloudgebaseerde service niet hoeven te investeren in een interne oplossing. Dit betekent dat in situaties waarin het bedrijf door een ramp wordt getroffen of situaties zoals bij de COVID-19-pandemie waarbij werknemers de overstap moeten maken naar thuiswerken, de zakelijke communicatie intact blijft.
De meeste Cloud Providers bieden de beste beveiliging en moeten hun systemen en services up-to-date houden met de laatste beveiligingsvereisten. De groeiende druk op het gebied van cyberbeveiliging vereisen eersteklas beveiliging voor communicatie. Met een cloudgebaseerd telefoonsysteem hoeven bedrijven dus niet flink te investeren voor beveiliging.
Of u nu een MKB of een international bent, MachCloud biedt u wat u nodig heeft. Verrijkt met oplossingen zoals MachCloud Voice-services, MachCloud-oplossingen voor Microsoft Teams, MachCloud PBX-integratie met Microsoft Teams, Direct Routing voor Microsoft Teams en vele anderen. Met MachCloud kunt u ook Microsoft 365 licenties met koring kopen. Bereid u voor op de cloudcommunicatieservice van de nieuwste generatie en ontgrendel het potentieel van uw bedrijf met de cloudtelefoondiensten van MachCloud.
MachCloud introduceert als eerste provider Zero Sign-On Authentication (en waarom dat zo belangrijk is) De…
Werken op afstand is al een tijdje de norm in de IT-industrie. Het won echter…
Cloud telefonie oplossingen zijn zeer voordelig voor moderne bedrijven. Bedrijven hebben een standaard Cloud telefonie…
MachCloud biedt een veelzijdig platform voor allerlei soorten bedrijven. Cloud computing helpt kleine bedrijven te…
Veel organisaties kiezen voor Cloud Phone-technologieën, waarvan SIP Trunking er één is. De belangrijkste reden…
Ja, er is een manier om alleen aan een gesprek deel te nemen in audiomodus.…