FAQ

Hoe bel ik noodhulpdiensten met mijn cloudgebaseerde telefoonsysteem?

Cloudgebaseerde telefoonsystemen bieden ook gebruik van 112 aankiesbaarheid aan. Als u van die dienst gebruik wilt maken, moet het cloudgebaseerde telefoonsysteem het openbare geschakelde telefoonnetwerk (PSTN) instellen en moet het zijn afgestemd op de 112-verplichtingen. Deze systemen zijn in staat om de locatie van de gebruiker en het terugbelnummer te achterhalen. U kunt dus beter volledig vertrouwen op systemen die voldoen aan de 112-verplichtingen.

Praat met een MachCloud-expert voor meer informatie over de cloudgebaseerde telefoonsystemen.

Jack

Recent Posts

Zero Sign-On Authentication

MachCloud introduceert als eerste provider Zero Sign-On Authentication (en waarom dat zo belangrijk is) De…

april 12, 2023

Hoe creëer je cloudbeveiliging in een onderneming die op afstand werkt?

Werken op afstand is al een tijdje de norm in de IT-industrie. Het won echter…

januari 6, 2022

Hoe betrouwbare telefonie oplossingen ten goede komen aan moderne bedrijven

Cloud telefonie oplossingen zijn zeer voordelig voor moderne bedrijven. Bedrijven hebben een standaard Cloud telefonie…

december 23, 2021

Is Cloud Computing geschikt voor uw kleine/middelgrote bedrijf?

MachCloud biedt een veelzijdig platform voor allerlei soorten bedrijven. Cloud computing helpt kleine bedrijven te…

december 16, 2021

Enterprise SIP Trunking: de basisbegrippen

Veel organisaties kiezen voor Cloud Phone-technologieën, waarvan SIP Trunking er één is. De belangrijkste reden…

december 14, 2021

Kan ik het gesprek gewoon via Zoom voeren?

Ja, er is een manier om alleen aan een gesprek deel te nemen in audiomodus.…

december 13, 2021