Cloud communicatie heeft de manier waarop werknemers en klanten met elkaar communiceren verbeterd. Een Cloud communicatieplatform is de sleutel tot het beheren en uitvoeren van alle zakelijke communicatie. In het post-pandemische tijdperk hebben leveranciers van Cloud-telefoons zich gerealiseerd dat deze platforms divers genoeg moeten zijn om tegemoet te komen aan de moderne zakelijke communicatiebehoeften. Kortom, bedrijven hebben zich nu gerealiseerd dat deze systemen die spraaktelefonie en videoconferencing diensten hosten kunnen worden gebruikt als alternatieven voor de traditionele zakelijke telefoons.
In 2020, tijdens het uitbreken van de pandemie, was er een plotse toename van thuiswerken. In Europa bedroeg het hoogste percentage volgens Eurostat 25% in Finland, gevolgd door Luxemburg en Ierland (respectievelijk 23% en 21,5%). Hierdoor moesten werknemers de communicatie intact houden om de werkstroom gaande te houden. In deze uitdagende situatie werd cloudcommunicatie, met haar aanbod zoals videoconferencing en telefoondiensten, de normale manier van communiceren en won daarmee aan populariteit over de hele wereld.
Cloud platforms hebben de neiging om de bestaande telefoonsystemen te repliceren. Met platforms zoals Teams kan de volledige bedrijfscommunicatie onder één dashboard worden beheerd. Deze systemen hebben de potentie om direct beschikbaar te zijn vanaf de smartphones van werknemers. U hebt dus toegang tot uw bedrijfstelefoon waar u ook bent, wanneer u maar wilt.
Cloudgebaseerde communicatieplatforms bieden een geïntegreerde omgeving. Er worden veel managed services aangeboden door providers aan bedrijven die migreren naar cloud-communicatiesystemen, zoals speciale netwerkgateways, geavanceerde encryptie, een veilige en veerkrachtige MPLS-verbinding, end-to-end monitoring van de verbindingskwaliteit en bescherming van gebruikers-ID’s van klanten, enz.
In tegenstelling tot traditionele telefoonsystemen waarbij u als maandelijkse abonnee moet betalen, bieden deze platforms eenvoudige facturering met prijsvriendelijke plannen. Het pay-as-you-go model in cloud computing is ook succesvol voor cloudcommunicatie.
In de wereld na de pandemie zijn we getuige van de eerste fasen van een moderne en digitale werkplek. Er valt nog veel meer te ontdekken met een goed thuiswerkbeleid waarbij cloudcombinaties een belangrijke rol spelen. Aanbieders van oplossingen richten zich meer op gebieden als kunstmatige intelligentie en machine learning voor betere en verbeterde technische functies zoals live vertalingen, automatische samenvattingen van gesprekken, gezichts- en stemherkenning, enz. Op de moderne werkplek speelt next level cloudcommunicatie een grote rol.
MachCloud is een cloud-communicatieplatform dat meerdere manieren biedt om moderne zakelijke telefoonsystemen voor gestroomlijnde communicatie op te zetten. Het platform biedt Microsoft Teams, Virtual Private Server, Windows Virtual Desktop, Cloud PBX, SIP trunk en nog veel meer.
Blijf voor op de concurrentie en kies voor MachCloud-diensten voor een soepele en probleemloze communicatie.
MachCloud introduceert als eerste provider Zero Sign-On Authentication (en waarom dat zo belangrijk is) De…
Werken op afstand is al een tijdje de norm in de IT-industrie. Het won echter…
Cloud telefonie oplossingen zijn zeer voordelig voor moderne bedrijven. Bedrijven hebben een standaard Cloud telefonie…
MachCloud biedt een veelzijdig platform voor allerlei soorten bedrijven. Cloud computing helpt kleine bedrijven te…
Veel organisaties kiezen voor Cloud Phone-technologieën, waarvan SIP Trunking er één is. De belangrijkste reden…
Ja, er is een manier om alleen aan een gesprek deel te nemen in audiomodus.…