Servicebeheer en Communicatieplatform

Waarom gebruiken grote bedrijven een Cloud Phone systeem? (en waarom jij dat ook zou moeten doen!)

W

De meeste grote bedrijven hebben tegenwoordig al de overstap gemaakt naar een cloud-telefoonsysteem. Cloud Phone-leveranciers over de hele wereld hebben de services met succes onderhouden en bewezen dat een cloud-telefoonsysteem met succes kan worden geïnstalleerd en geïmplementeerd als een volwaardige zakelijke telefonie oplossing. Bedrijfsanalisten hebben voorspeld dat de wereldwijde markt voor algemene clouddiensten het potentieel heeft om ongeveer 160 miljard USD te bereiken. Cloud Phone diensten vormen een groot deel van de moderne clouddiensten voor bedrijven.

Technisch onderlegde zakenmensen willen graag de overstap maken naar het nieuwste cloudgebaseerde aanbod. Hieronder volgt een uitgebreide lijst met de voordelen en overwegingen met betrekking tot cloudgebaseerde telefoonsystemen voor bedrijven.

Cloud Phone System is kosteneffectief

Het gebruik van een cloud-telefoonsysteem biedt bedrijven betere kostenbesparende opties. Met initiële installatiekosten en zonder voorafgaande investeringen, floreren bedrijven met het pay-as-you-go-model van de cloud dat ook van toepassing is op Cloud Voice-services. Er zijn geen onderhoudskosten (die we binnen een minuut bespreken) en mogelijk ook geen extra kosten.

Cloud Phone systeem is rijk aan functies voor bedrijven

Functies zoals automatische assistenten, voicemail, geavanceerde e-mail, videoconferenties en audioconferenties zijn allemaal belangrijke functies die vereist zijn voor moderne zakelijke telefoonsystemen. Cloudproviders bieden deze functies samen met spraak- en berichtenservices.

Flexibiliteit op zijn best

Omdat er geen hardware-installatie, -upgrades of -onderhoud aan uw kant zijn, hebben de bedrijven de volledige mogelijkheid om te verkleinen of op te schalen en zo de betalingen voor de cloud-telefoonfuncties of -services dienovereenkomstig aan te passen. Het systeem speelt uitstekend in op potentiële groei binnen een bedrijf.

Beter noodherstel met Cloud telefonie

Cloud Phone systeem leveranciers bieden de beste in-line oplossingen, zodat bedrijven die kiezen voor een dergelijke cloudgebaseerde service niet hoeven te investeren in een interne oplossing. Dit betekent dat in situaties waarin het bedrijf door een ramp wordt getroffen of situaties zoals bij de COVID-19-pandemie waarbij werknemers de overstap moeten maken naar thuiswerken, de zakelijke communicatie intact blijft.

Verhoogde beveiliging voor bedrijven

De meeste Cloud Providers bieden de beste beveiliging en moeten hun systemen en services up-to-date houden met de laatste beveiligingsvereisten. De groeiende druk op het gebied van cyberbeveiliging vereisen eersteklas beveiliging voor communicatie. Met een cloudgebaseerd telefoonsysteem hoeven bedrijven dus niet flink te investeren voor beveiliging.

MachCloud – de alles-in-één cloudgebaseerde oplossingen leverancier voor bedrijven

Of u nu een MKB of een international bent, MachCloud biedt u wat u nodig heeft. Verrijkt met oplossingen zoals MachCloud Voice-services, MachCloud-oplossingen voor Microsoft Teams, MachCloud PBX-integratie met Microsoft Teams, Direct Routing voor Microsoft Teams en vele anderen. Met MachCloud kunt u ook Microsoft 365 licenties met koring kopen. Bereid u voor op de cloudcommunicatieservice van de nieuwste generatie en ontgrendel het potentieel van uw bedrijf met de cloudtelefoondiensten van MachCloud.

Servicebeheer en Communicatieplatform

Volg ons

MachCloud is uw leverancier van oplossingen voor cross-platform unified communication.

Categorieën

Meest recente berichten