Servicebeheer en Communicatieplatform

Meest recente berichten

Tips voor met zakelijke communicatie hulpmiddelen (COVID-19-editie)

T

De vraag naar zakelijke communicatiemiddelen is flink  toegenomen sinds de Corona crisis bedrijven ertoe heeft gedwongen thuis te werken. Bedrijven die al hadden geïnvesteerd in een cloud gebaseerde communicatieopstelling, konden hun zakelijke communicatie voortzetten via de reeds opgezette communicatietechnologieën. De bedrijven die niet volledig naar de cloud waren overgestapt, moesten echter abrupte beslissingen nemen.

Hier is een handleiding voor bedrijven die moeite hebben met het mobiliseren van mogelijkheden voor werken op afstand met interne communicatiemiddelen en algemene zakelijke communicatie.

Hoe u kunt organiseren zonder essentiële communicatie te verliezen

  • Investeer in een gehoste PBX

Een Hosted PBX is alles wat u nodig heeft voor een geografisch redundante en geïntegreerde omgeving en cloudgebaseerde zakelijke communicatietools. Op deze manier kan de algehele zakelijke communicatie worden gerouteerd via mobiele telefoons of clients op werkstations van de hele organisatie en blijft de communicatiestroom intact. Het is flexibel en snel uit te rollen.  Rust uw bedrijf uit met een Hosted PBX voor maximale flexibiliteit.

  • Softphones geïntroduceerd

Met een traditioneel vaste telefoon blijft uw zakelijke communicatie verbonden met de fysieke lijnen binnen de muren van uw kantoor. Dit is niet langer haalbaar. Met moderne softphones en zakelijke communicatietools ervaar je communicatie overal en is het dus uitgegroeid tot een moderne samenwerkingstool op elke plaats en ieder moment.

  • Weet waar tekst berichten belangrijk zijn

Samenwerken betekent niet altijd videoconferenties voor elke afzonderlijke discussie. Moderne samenwerking vereist dat u op het juiste moment belt en communiceert via tekst en benodigde documenten deelt. Storingen in een gesprek of een videogesprek kunnen de communicatie belemmeren, terwijl tekstuele communicatie snel, gemakkelijk en effectief is.

  • Houd medewerkers op de hoogte

Om de workflow intact te houden terwijl u op afstand werkt, is het belangrijk om alle werknemers op de hoogte te houden. Het adagium ‘uit het oog, uit het hart’ is echt. U moet de medewerkers dus betrokken houden bij uw communicatieve vaardigheden, de noodzakelijke interne communicatietools via cloudgebaseerde communicatietechnologieën.

MachCloud kan u helpen uw zakelijke communicatiemiddelen te verbeteren tijdens de COVID-19-crises

MachCloud is een robuust platform dat geschikt is voor al uw zakelijke communicatieproblemen thuis. Experts bij MachCloud staan ​​klaar om u te helpen bij uw samenwerkingsuitdagingen en het opzetten van een moderne zakelijke telefoon om uw zakelijke communicatie intact te houden. Zelfs complete oplossingen op basis van Windows Virtual Desktop. MachCloud biedt Cloud PBX-setup, SIP Trunking-services, Microsoft Teams directe routering-setup en bellen in Teams-oplossingen.

Ga aan de slag met MachCloud om op de hoogte te blijven en uw bedrijfscommunicatie intact te houden.

Mobiele Telefonie: Huidige en Toekomstige Trends

M

Mobiele zakelijke telefoons zijn in krachtiger geworden dan ooit. Naast het betalen van rekeningen, banktransacties en het beheren van applicaties, worden steeds meer zakelijke toepassing vanaf de mobiele telefoon beheerd. In veel bedrijven is de mobiele telefoon, sinds het work-from-home-beleid werd aangenomen tijdens COVID-19, het centrale onderdeel van zakelijke communicatie en collaboratie. Een zakelijke mobiele telefoon gebruikt tijdens werktijden is niet langer het persoonlijk device, maar het centrale zakelijk device.

Het is nog steeds goed om te praten

Vandaag de dag zijn mobiele telefoons het belangrijkste medium voor onderling overleg. Functies zoals  virtuele assistenten en bots leiden de klanten naar klantenondersteuning. Met de komst van 5G worden zakelijke telefoons en cloud-integratie verder verfijnd.

Waar evolueert de zakelijke telefoon naar toe?

Met de opkomst van op AI gebaseerde UC-oplossingen kan het gebruik van zakelijke telefoons evolueren naar verbeterde onlinevergaderingen met automatische transcriptie. Functies zoals intelligent volgen van sprekers tijdens een vergadering, gezichtsherkenning, geautomatiseerde identificatie en autorisatie van leden van de vergadering wanneer ze zich willen aanmelden zullen gemeengoed worden.  Naast het genereren van vergadernotulen, het vinden van nuttige inhoud met betrekking tot de vergaderagenda, komen er aanbevelingen over welke werknemers moeten deelnemen aan een vergadering. Dit alles itilt “Praten over een telefoon”, naar een hoger niveau.

De hoeksteen van het bedrijf: The Right Business Phone Services

Het maakt niet uit hoeveel u investeert in de infrastructuur of de cloud, een zakelijke telefoon zal alleen lonend zijn als u investeert in het juiste manier van integratie. Providers bieden diensten voor installatie en planning van het nieuwe telefoonsysteem. Daarnaast bieden providers een gemakkelijke migratie naar het nieuwe telefoonsysteem vanuit het bestaande systeem, samen met advies en ondersteuning bij het uitbreiden met nieuwe functies.

MachCloud- het platform met de nieuwste tools voor zakelijke samenwerking

MachCloud biedt één venster voor al uw zakelijke behoeften op het gebied van samenwerking en digitale zakelijke communicatie. Uitgerust met een hoogwaardige infrastructuur, biedt MachCloud oplossingen voor bedrijven zoals, waaronder bellen in Teams, CloudPBX, SIP-trunks en Integrated Direct Routing. De Microsoft Teams Smartphone-app wordt het centrale platform voor samenwerking en zakelijke communicatie, aangezien MachCloud de telefooncentrale verbindt met Microsoft Teams. De Teams-app heeft high-tech codecs, efficiënt batterijbeheer en vervangt effectief traditionele op SIM gebaseerde vaste / mobiele services.

Stap aan boord met een moderne bedrijfscommunicatieplatform en rust uw bedrijf vandaag uit met MachCloud voor effectieve zakelijke communicatie.

Krijg verbeterde Microsoft Teams-gesprekken door eerst uw cache te wissen

K

Bellen met Microsoft Teams wordt intensief gebruikt voor zakelijke communicatie over de hele wereld. Net als andere systemen heeft de Microsoft Teams-applicatie een cache opslag voor betere prestaties. Een aanzienlijke cache kan de prestaties echter aanzienlijk belemmeren in plaats van de zaken te versnellen. Clearing Cache is dus een belangrijke taak die Microsoft Teams standaard niet heeft geïntroduceerd in de huidige interface. Vandaag leiden we u door het proces van Cache wissen in Microsoft Teams voor een betere bruikbaarheid en gebruikerservaring.

Hoe moet de cache in Microsoft Teams worden gewist?

Hoewel de wisfunctie is aangevraagd, moet dit handmatig gebeuren. We presenteren daar een oplossing voor. U kunt de cache wissen en de prestaties van Teams versnellen door de onderstaande stappen in Windows 10 te volgen.

  • Stap 1: Sluit Microsoft Teams af

Om de cache te wissen, moet u Teams afsluiten. U kunt de stappen niet uitvoeren terwijl je  je Teams gebruikt. Om teams af te sluiten, klik met de rechtermuisknop op het pictogram Teams en klik op Afsluiten.

  • Stap 2: Navigeer naar de directory

Open nu Verkenner en plak het volgende:

% appdata% \ Microsoft \ Teams

Dit brengt u naar de Teams Cache-locatie en u hoeft niet door veel mappen en plaatsen te navigeren om daar te komen.

  • Stap 3: inhoud verwijderen

Zorg ervoor dat u alle bestanden in de map verwijdert (waar u zojuist naartoe bent genavigeerd). Zorg ervoor dat alle verborgen bestanden ook worden verwijderd. (U kunt verborgen bestanden weergeven onder Mapinstellingen)

  • Stap 4: herstart Teams

Als u de inhoud van de map verwijdert, worden teams niet van uw systeem verwijderd. Nadat u opnieuw bent opgestart, moet u de Teams-instellingen opnieuw opgeven, maar u zult een flinke verbetering in de Teams-prestaties ervaren.

MachCloud – het all-in one platform met antwoorden op al uw communicatieproblemen

MachCloud is een toonaangevende cloudcommunicatie leverancier. Het platform biedt Microsoft Teams-gerelateerde oplossingen zoals MachCloud oplossing voor Microsoft Teams waarmee organisaties bellen in Teams  en Teams Direct Routing kunnen opzetten. Een reeks belplannen voor Teams is er om elk soort bedrijf te ondersteunen. De flexibiliteit en schaalbaarheid van MachCloud maken het een favoriete cloudgebaseerde Teams-provider voor bedrijven.

Maakt Microsoft Teams gebruik van SIP?

M

Microsoft Teams gebruikt SIP voor Direct Routing. Verschillende communicatie-apps zoals Chat, Vergaderingen en intern bellen maken allemaal gebruik van UX App Window. Teams heeft echter IP-gebaseerde spraakverbindingen nodig, dus SIP dient dat doel. Direct Routering vereist SIP-Trunks. Een van de voorwaarden voor Teams Direct Routing is dat het bedrijf moet zijn uitgerust met een SIP-Trunk van een communicatiedienstverlener. Deze fungeert als telefonie netwerkprovider voor het instellen van Direct Routing. Als er een nieuwe provider nodig is, kunnen de bestaande telefoonnummers worden overgezet naar de nieuwe provider.

Voor deskundige begeleiding, praat met een MachCloud-expert voor meer informatie.

SIP Trunking-service of Cloud PBX: welke is de juiste keuze?

S

SIP Trunking-service en Cloud PBX-service zijn twee zeer populaire benaderingen voor cloud communicatie. Tegenwoordig gebruiken bedrijven niet alleen VoIP vanuit de cloud, maar willen ze ook graag nieuwe opties verkennen terwijl ze blijven werken met datgene wat hun communicatie gaande houdt. SIP Trunking en Cloud PBX zijn twee verschillende technologieën die worden gebruikt voor cloudgebaseerde communicatie.

SIP Trunking-service en Cloud PBX-service uitgelegd

De SIP Trunking-service werkt met een IP-compatibele PBX (Private Branch Exchange) om de hele organisatie te kunnen laten communiceren. Met een SIP Trunking-oplossing wordt bestaande PBX-apparatuur op locatie gekoppeld aan internet en wordt cloudgebaseerde communicatie op die manier uitgevoerd. Terwijl Cloud PBX een volledig virtueel PBX-telefoonsysteem is dat in de cloud wordt gehost.

SIP Trunking-service versus Cloud PBX-service: de onderscheidende factoren

Hoge investeringskosten vooraf

Voor het opzetten van een Cloud PBX-oplossing is een router en een internetverbinding van ondernemingsniveau vereist. Daarnaast hebt u IP-telefoons nodig om via deze oplossing te bellen.

Aan de andere kant is voor SIP Trunking een hoge investering vooraf nodig om PBX-apparatuur in te zetten en op locatie te plaatsen, naast de kosten van de SIP Trunking-service zelf.

Operationele kosten

In Cloud PBX-service zijn er flexibele abonnementen om uit te kiezen. Er is een hogere ROI voor Cloud PBX-oplossing. Voor SIP Trunking moet u betalen voor een prijsschema per kanaal. Elk kanaal is voldoende voor één gebruiker. U hoeft dus alleen te betalen voor het aantal werknemers in het bedrijf. Er is ook een abonnement per minuut met SIP Trunking.

Telefoon onderweg gebruiken

Met Cloud PBX heeft u overal toegang tot de zakelijke telefoon via een internetverbinding. Voor SIP-trunking-service vereist het verkrijgen van deze functie tools van derden (wat meer kosten betekent).

Onderhoudsexpertise

Met Cloud PBX worden alle technische en onderhoudsuitdagingen door de provider afgehandeld. Terwijl SIP Trunking-oplossingen vereisen dat u een deskundige voor technische ondersteuning inhuurt voor de lange termijn.

Schaalbaarheid

Cloud PBX biedt onbeperkte schaalvergroting of -verlaging, terwijl de schaalbaarheid van SIP Trunking afhankelijk is van verschillende factoren, zoals de capaciteit van het bedrijf om meer kanalen te kopen en daarnaast ook van de lokale PBX.

Het vonnis

Aan de hand van de details kunt u gemakkelijk beoordelen dat Cloud PBX meer zakelijke voordelen heeft dan SIP Trunking in termen van ingebouwde flexibiliteit en investeringskosten en operationele kosten. Als de spraakkwaliteit echter als belangrijk wordt beschouwd, wint SIP Trunking het soms afhankelijk van de kwaliteit van uw internetverbinding. Als vuistregel moet u altijd contact opnemen met de leveranciers van de services voordat u beslist wat goed is voor uw bedrijf.

MachCloud alles in één communicatieplatform

MachCloud is een geboren-in-the-cloud communicatieprovider die is uitgerust met alle benodigde tools voor een soepele cloudgebaseerde communicatie-ervaring. Het platform biedt services voor Cloud PBX, SIP Trunking, Microsoft 365 reselling en Teams Direct Routing en, last but not least, het bellen in Microsoft Teams.

Ga vandaag nog aan de slag met MachCloud om de geweldige belkwaliteitservaring voor uw bedrijf te ontdekken.

Top 5 voordelen van Office / Microsoft 365 voor bedrijven

T

Microsoft 365 voor bedrijven heeft een lange weg afgelegd. Van louter Word, Excel en PowerPoint is Microsoft 365 geëvolueerd tot een samenwerkingstool om de productiviteit met de cloud te verbeteren. Tegenwoordig is Microsoft 365 (de nieuwe naam voor Office 365) veel diverser, eenvoudiger, beschikbaar en gebruiksvriendelijker dan ooit. Laten we dieper ingaan op de 5 belangrijkste zakelijke voordelen van Microsoft 365.

Microsoft 365 voor bedrijven is eenvoudig te gebruiken

Eenvoud is een aspect van Microsoft 365 dat het erg populair heeft gemaakt bij gebruikers. Ondanks dat Microsoft 365 is uitgerust met de nieuwste tools en toenemende producten, zijn er geen ingewikkelde procedures en problemen met schakelen tussen de producten geweest.

Het is ontworpen voor de cloud

Microsoft 365 biedt lucratieve mogelijkheden met de Microsoft 365 Business Standard- en Microsoft 365 Business Basic-abonnementen. In beide gevallen is de volledige kantoorsuite beschikbaar voor het bedrijf dat deze producten gebruikt. De kantoorsuite omvat Word, Outlook, Excel, Exchange Online, One Drive, SharePoint, Yammer en Microsoft Teams. Gemakkelijke Microsoft 365-abonnementen zijn uitstekende opties voor kleine tot middelgrote bedrijven en grote organisaties.

Microsoft 365 voor bedrijven verbetert de teamsamenwerking in de cloud

In de moderne tijd slagen projecten met het samenwerken. Bedrijven die zijn uitgerust met de beste online samenwerkingstools hebben een grote kans op succes in de markt. Microsoft 365 biedt een gateway om meer te delen, communiceren en te praten. SharePoint dient als een bedrijfsbrede intranetservice en een documentbibliotheek voor het opslaan en beheren van inhoud voor de hele organisatie. Teams biedt samenwerking als geen ander. Met de optie Calling in Teams zijn spraak- en videoconferentiegesprekken rechtstreeks in Microsoft 365 geïntroduceerd!

Het ondersteunt werken op afstand

Over de samenwerking gesproken, de volgende stap is werken op afstand. Omdat uw bedrijf is uitgerust met de beste online samenwerkingstools van Microsoft 365, is het ook geen probleem om op afstand te werken in uw bedrijfsteam. Microsoft 365 helpt externe werknemers met de beste online beveiliging met Microsoft Authenticator voor 2FA en ook met het nieuwste beveiligingsbeleid.

Microsoft 365 biedt betrouwbaarheid en veerkracht

Microsoft 365 biedt de infrastructuur die nodig is voor het MKB om goed te functioneren en goed te gedijen in de markt. Het platform wordt rechtstreeks vanuit de cloud geleverd en er is dus geen zware setup nodig van het bedrijf, waardoor de overhead wordt verminderd. De door de cloud gehoste installatie is alles wat u nodig hebt om probleemloze bedrijfsactiviteiten uit te voeren.

MachCloud biedt winstgevende wederverkoop van Microsoft 365-services

MachCloud is één leverancier voor al uw zakelijke behoeften op het gebied van samenwerking en digitale zakelijke communicatie. Met MachCloud kunt u Microsoft 365 services winstgevend doorverkopen. Experts bij MachCloud zijn zeer goed op de hoogte van de behoeften van wederverkopers en hoe ze kunnen zorgen voor betere verkoop. Met MachCloud, de favoriete Microsoft 365 Services-provider van de reseller, kunt u het Microsoft 365-portfolio transformeren naar een hoger niveau van implementatie en bruikbaarheid. Ga aan de slag met MachCloud en ervaar het volgende niveau van wederverkoop met Microsoft 365.

Wat zijn de voordelen om voor Teams Direct Routing te kiezen?

W

Teams Direct Routing is zeer voordelig voor bedrijven over de hele wereld, vooral in Europa, omdat dit de enige manier is om een ​​numeriek kiesveld in Teams in te schakelen. Met Direct Routing behoudt u ofwel uw bestaande PSTN-lijnen of verbindt u uw bestaande PBX met Teams. De implementatie van Direct Routing wordt niet beïnvloed door de grootte van de organisatie. Op deze manier is er geen extra installatie nodig om het Microsoft Phone-systeem effectief te laten werken met uw Teams abonnement. Het vermindert de gesprekskosten en communicatiekosten voor de hele onderneming. Teams Direct Routing in combinatie met het belbundel aanbod van uw lokale telefonieleverancier is een complete communicatieoplossing en u zult blij zijn met de volledige controle over de bellen in Teams oplossing.

Neem contact op met een MachCloud expert voor Teams Direct Routing.

Hoe zet ik het numeriek kiesveld aan op mijn Teams?

H

In de Verenigde Staten en Canada kunt u een numeriek kiesveld in Teams toevoegen door Phone System in te schakelen in het Teams abonnement van de organisatie, samen met Microsoft Belbundels. In Teams moet u ervoor zorgen dat “Privé bellen toestaan” correct is ingeschakeld in het Microsoft Teams-beheercentrum. Op deze manier kunnen de gebruikers bellen en gebeld worden via PSTN en zal het numeriek kiesveld worden ingeschakeld. Selecteer onder aan het scherm ‘Kies een nummer’ en vervolgens het kiesveld.

Voor deskundige begeleiding neemt u contact op met de MachCloud Expert voor meer informatie.

Kan ik een vaste lijn bellen vanuit Microsoft Teams?

K

Ja, dat kan. Microsoft Skype for Business ondersteunt bellen via vaste lijnen en Microsoft Teams ook. Dit is mogelijk als u de benodigde Microsoft-licenties hebt, zoals Phone System met Teams. U hoeft alleen maar op Bellen in de onderste balk te tikken en het nummer met de toetsen te kiezen. Als de app toestemming heeft om toegang te krijgen tot uw contacten, kunt u ook bellen naar persoonlijke telefooncontacten. U kunt ook bellen naar vaste lijnen door te navigeren door uw telefooncontacten in de oproepgeschiedenis.

Is bellen in Microsoft Teams onduidelijk? Vraag een MachCloud expert.

Hoe schakel ik PSTN-oproepen aan in Microsoft Teams?

H

PSTN-oproepen in Microsoft Teams kunnen op twee manieren worden ingeschakeld.

Voeg belbundels toe aan Microsoft 365 licenties in Teams zelf (indien beschikbaar in uw land). Om te kunnen bellen vanaf een mobiele telefoon via PSTN in Teams, moeten gebruikers 1:1 bellen hebben ingeschakeld in Teams en moeten ze een Teams client gebruiken die 1:1 Teams Calling ondersteunt. Vervolgens moet u het tabblad Kiesplan in Teams kunnen inschakelen. En de beheerder moet de gebruikers voorzien van belbundels. Deze functie is helaas niet beschikbaar in Europa.

De beste manier (wereldwijd beschikbaar) is om belbundel toe te voegen van uw lokale telefonieleverancier, die Direct Routing voor de Teams gebruikers voor u mogelijk maakt. Heel eenvoudig te implementeren.

Neem contact op met een MachCloud expert om PSTN-oproepen in Teams mogelijk te maken.

Servicebeheer en Communicatieplatform

Volg ons

MachCloud is uw leverancier van oplossingen voor cross-platform unified communication.

Categorieën

Meest recente berichten