Mobiele zakelijke telefoons zijn in krachtiger geworden dan ooit. Naast het betalen van rekeningen, banktransacties en het beheren van applicaties, worden steeds meer zakelijke toepassing vanaf de mobiele telefoon beheerd. In veel bedrijven is de mobiele telefoon, sinds het work-from-home-beleid werd aangenomen tijdens COVID-19, het centrale onderdeel van zakelijke communicatie en collaboratie. Een zakelijke mobiele telefoon gebruikt tijdens werktijden is niet langer het persoonlijk device, maar het centrale zakelijk device.
Het is nog steeds goed om te praten
Vandaag de dag zijn mobiele telefoons het belangrijkste medium voor onderling overleg. Functies zoals virtuele assistenten en bots leiden de klanten naar klantenondersteuning. Met de komst van 5G worden zakelijke telefoons en cloud-integratie verder verfijnd.
Waar evolueert de zakelijke telefoon naar toe?
Met de opkomst van op AI gebaseerde UC-oplossingen kan het gebruik van zakelijke telefoons evolueren naar verbeterde onlinevergaderingen met automatische transcriptie. Functies zoals intelligent volgen van sprekers tijdens een vergadering, gezichtsherkenning, geautomatiseerde identificatie en autorisatie van leden van de vergadering wanneer ze zich willen aanmelden zullen gemeengoed worden. Naast het genereren van vergadernotulen, het vinden van nuttige inhoud met betrekking tot de vergaderagenda, komen er aanbevelingen over welke werknemers moeten deelnemen aan een vergadering. Dit alles itilt “Praten over een telefoon”, naar een hoger niveau.
De hoeksteen van het bedrijf: The Right Business Phone Services
Het maakt niet uit hoeveel u investeert in de infrastructuur of de cloud, een zakelijke telefoon zal alleen lonend zijn als u investeert in het juiste manier van integratie. Providers bieden diensten voor installatie en planning van het nieuwe telefoonsysteem. Daarnaast bieden providers een gemakkelijke migratie naar het nieuwe telefoonsysteem vanuit het bestaande systeem, samen met advies en ondersteuning bij het uitbreiden met nieuwe functies.
MachCloud- het platform met de nieuwste tools voor zakelijke samenwerking
MachCloud biedt één venster voor al uw zakelijke behoeften op het gebied van samenwerking en digitale zakelijke communicatie. Uitgerust met een hoogwaardige infrastructuur, biedt MachCloud oplossingen voor bedrijven zoals, waaronder bellen in Teams, CloudPBX, SIP-trunks en Integrated Direct Routing. De Microsoft Teams Smartphone-app wordt het centrale platform voor samenwerking en zakelijke communicatie, aangezien MachCloud de telefooncentrale verbindt met Microsoft Teams. De Teams-app heeft high-tech codecs, efficiënt batterijbeheer en vervangt effectief traditionele op SIM gebaseerde vaste / mobiele services.
Stap aan boord met een moderne bedrijfscommunicatieplatform en rust uw bedrijf vandaag uit met MachCloud voor effectieve zakelijke communicatie.